هرآنچه که درباره سئو باید بدانید

نقد و بررسی گلکسی ام ۳۰ اس

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
آهنگ یاس بغض یعنی
پخش آنلاین DOWNLOAD بازدید : 999 مشاهده
00:00
00:00
پروژه های خود را با ریز کردن به انجام برسونید
پروژه های خود را با ریز کردن به انجام برسونید
نقد و بررسی گلکسی ام ۳۰ اس
نقد و بررسی گلکسی ام ۳۰ اس
آیا می دانید باورها چه بر سرمان می آورند! نا امیدی هرگز!
آیا می دانید باورها چه بر سرمان می آورند! نا امیدی هرگز!
تفاوت RPA و BPM چیست؟
تفاوت RPA و BPM چیست؟
وضع مالیِ بهتر در 31 روز
وضع مالیِ بهتر در 31 روز
تمرکز حواس عامل اصلی موفقیت !
تمرکز حواس عامل اصلی موفقیت !
تبلیغات شما تبلیغات شما

نقد و بررسی گلکسی ام ۳۰ اس

 

سامسونگ گلکسی M30s در حالی وارد بازار شده که گوشی‌های میان‌رده رقیبی چون ردمی نوت ۷ پرو در پیش رو دارد. اگر جنبه‌های مختلف مانند دوربین، سخت‌افزار و … را به طور جداگانه در اولویت قرار دهیم ممکن است گزینه بهتری نسبت به گلکسی M30 وجود داشته باشد. اما در کل، این دستگاه جلوه‌ای ماندگار از ویژگی‌های مثبت و قابل توجه است، این گوشی دارای صفحه نمایش زیبا، دوربین‌های چشمگیر، سخت افزار قابل اعتماد و باتری با ماندگاری بالاست است.

 

مشخصات در یک نگاه

 

سخت افزار و نرم افزار

 

به جای صحبت در مورد طراحی گلکسی M30 سامسونگ، این‌بار نقد و بررسی را از درون آن شروع خواهیم کرد، به این دلیل که پیشرفت‌های جدی را در این بخش تجربه کرده است.

 

باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری آن توانست ما را تحت تأثیر قرار دهد، تصور کنید عمر باتری در M30 چقدر خوب خواهد بود و دیگر نیازی به شارژ آن قبل از پایان دو روز نخواهیم داشت.  اگر نگران این هستید که باتری پرقدرت این دستگاه زمان زیادی برای شارژ احتیاج دارد، باید گفت که به لطف پشتیبانی شارژ ۱۵واتی، کامل شدن ظرفیت این باتری از ۱۰ تا ۱۰۰ درصد تنها به دو ساعت زمان نیاز دارد.

 

 

در حالی که M30 از Exynos 7809 SoC جدید سامسونگ استفاده کرده است، Galaxy M30s با چیپست اگزینوس ۹۶۱۱ به روز می‌شود.

 

برای تست عملکرد آن در مقایسه با تراشه در سری قبلی دستگاه، Geekbench روی آن اجرا شده و عملکرد بهتری را در مقایسه با M30  نشان داده است. گرچه سریع‌ترین گوشی هوشمند میان‌رده نیست اما هنگام استفاده از آن به صورت روزانه با هیچ تأخیری روبرو نخواهید شد. انجام چند کار همزمان نیز به لطف ۶ گیگابایت حافظه رم هموار است.

 

Exynos 9611 SoC با گرافیک MP3 Mali-G72 همراه بوده که قادرست بازی‌ها را به خوبی انجام دهد. بازی Asphalt 9 یا PUBG Mobile روی این گوشی تست شده، اگرچه در موارد خاصی شاهد افت فریم هستیم اما با اجرای نسخه‌های گرافیکی پایین‌تری از این دو بازی تجربه گیمینگ آن بسیار روان‌تر خواهد بود. از نظر راندمان حرارتی، دستگاه بسیار مناسب است.

 

 

نیازهای ذخیره سازی در هر دو سری M30 با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برطرف می‌شود و در صورت لزوم، می‌توان آن را با استفاده از یک کارت MicroSD تا ۱ترابایت ارتقاء داد.  از آنجا که تلفن دارای اسلات های سه گانه است، دیگر نیازی به قربانی کردن یکی از دو سیم کارت نیست. با وجود یک بلندگو در پایین، میزان صدای خروجی در گلکسی ام ۳۰ اس بسیار بلند است.

 

 

 

تلفن با Android 9.0 Pie اجرا می‌شود که با رابط کاربری OneUI همراه است. این رابط، مینیمالیستی بوده و ویژگی‌های چون حالت تاریک را دارد. اما باید خاطرنشان کنیم که هنوز برخی نرم افزارهای از پیش نصب شده وجود دارند و شما از برنامه MyGalaxy اعلان‌های غیر ضروری دریافت می‌کنید.

 

دوربین + نمونه تصاویر

 

گلکسی M30 جدید سامسونگ، مشابه سری قبلی خود، یک ماژول دوربین سه‌گانه دارد. اما دوربین اصلی به جای یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی از سنسور ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. متأسفانه، این شرکت مشخص نکرده است که از کدام نوع سنسور استفاده می‌کند. لنزهای دوم و سوم به ترتیب دارای کیفیت ۸ و ۵ مگاپیکسلی هستند، به ترتیب عملکردهای اولترا واید و پرتره را ارائه می‌دهند.

 

 

از نظر کیفیت، پیدا کردن یک دوربین بد در حال حاضر دشوار است زیرا ما از روزهای VGA فاصله زیادی گرفته‌ایم. اما شکی نیست که M30s یکی از بهترین ماژول‌ها را در گروه قیمت خود دارد. عکس‌ها در نور روز جزئیات زیادی را نمایش می‌دهد.

 

 

رنگ‌ها بسیار چشمگیر هستند و جالب است بدانید که سامسونگ پردازش تصویر خود را کمتر کرده که این نکته خبر بسیار خوبی برای کسانی است که خروجی طبیعی تصاویر را ترجیح می‌دهند.

 

کلوزآپ ثبت شده توسط آن نیز، بسیار خوب است و اثر بوکه به جذابیت آنها می افزاید. فاقد قابلیت فوکوس خودکار است، اما یک دامنه پویا و چشمگیر را ارائه می‌دهد. با استفاده از قابیلت تشخیص عمق، تصاویر ثبت شده خوشایند هستند. به لطف فناوری ۴in1pixle، عکس در شرایط نوری کم خوب ثبت می‌شوند.

 

 

همچنین می‌توانید حالت شب را فعال کنید که باعث ثبت تصاویر قابل قبول و خوب در نور کم می‌شود. این تصاویر مطمئناً بهتر از عکس‌هایی هستند که در حالت خودکار گرفته شده‌اند. برخلاف نسخه قبلی خود، این گوشی می ‌تواند فیلم‌ها را با وضوح ۴k نیز ضبط کند، اگرچه در این حالت از تثبیت کننده فیلم برخوردار نیستید.

 

 

دوربین سلفی در گلکسی M30s همانند M30 است: یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی. کیفیت نیز یکسان است، یعنی سلفی‌ها خوب هستند، اما نمی‌توانند با رقبا رقابت کنند.

 

 

در حالت سلفی فوکوس زنده مبتنی بر نرم‌افزار نیز به چشم نمی‌خورد همانطور که می‌بینید صورت محوتر می‌شود و لبه‌ها نیز به خوبی مشخص نیستند.

 

طراحی و نمایشگر

 

از نظر طراحی و دیزاین  با گلکسی ام ۳۰ اس تقریباً یکسان است، به خصوص از جلو. دارای یک پنل با حداقل حاشیه در اطراف و همچنین حاشیه‌ ضخیم‌تر در بخش پایینی است. عناصر طراحی نیز با هم یکسان هستند و کلیدهای صدا و کلید پاور نیز روی لبه سمت راست قرار گرفته‌اند.

 

درگاه قرار گرفتن سیم کارت‌ها و MicroSD در لبه سمت چپ قرار دارد. یک میکروفون noise-cancelling نیز در بالا گوشی قرار داده شده است.

 

 

در لبه پایینی نیز شاهد حضور سوکت هدفون ۳٫۵ میلی متری، یک درگاه USB Type-C و یک بلندگو مشبک هستیم.

 

این پنل پشت سامسونگ گلکسی ام ۳۰ اس است که کاملاً متفاوت از M30 است. شما یک طیف رنگ نسبتاً منحصر به فرد پیدا خواهید کرد که به جای تغییر رنگ به صورت افقی این کار را به صورت عمودی انجام می‌دهد. به طور مثال در نسخه Sapphire Blue شاهد تغییر رنگ از آبی به فیروزه‌ای هستیم. همچنین می‌توانید این گوشی را با رنگ‌بندی کلاسیک سیاه و سفید خریداری کنید.

 

 

در قسمت پشت نیز یک ماژول دوربین سه‌گانه وجود دارد که به صورت عمودی با یک فلاش در کنار آن همراه است.

 

شایان ذکرست که سامسونگ تصمیم گرفته از پلی کربنات برای قاب پشتی استفاده کرده که به نظر محکم می‌رسد. علاوه بر موراد گفته شده، نکته تأثیرگذار در طراحی گلکسی ام ۳۰ اس این است که سامسونگ توانسته یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپری را بدون افزایش وزن یا ضخامت در این دستگاه قرار دهد.

 

در این بخش، حسگر اثر انگشت را نیز پیدا خواهید کرد که انگشت شما به راحتی روی اسکنر قرار می‌گیرد و سریع گوشی را قفل می‌کند.

 

به لطف پنل ۶٫۴ اینچی Super AMOLED صفحه نمایش شفاف است و سطح روشنایی کافی با رنگ‌های خوب را ارائه می‌دهد. از آنجا که از فناوری AMOLED استفاده می‌کند، شما می‌توانید همچنین از قابلیت نمایشگر همیشه روشن بهره ببرید.

 

متأسفانه، صفحه نمایش فاقد هر نوع پوشش محافظ است، از این رو پیشنهاد می‌کنیم از یک محافظ صفحه نمایش استفاده کنید.

 

نقاط قوت:

عمر باتری متحیر کننده

قابلیت عکسبرداری عالی

عملکرد صاف و همه جانبه نمایشگر

نقاط ضعف:

حالت شب عملکرد آنچنان مناسبی ندارد.

لنز سلفی می‌توانست بهتر باشد.

بدون محافظ صفحه نمایش است.

 

 

 

 

 

talahost

mobilestan

barnamenevis

talarebourse

 

 

  • تاریخ : چهارشنبه 10 مهر 1398
  • بازدید : 38 views
  • نظرات : 0 نظر
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.
کد امنیتی رفرش


تبلیغات بنری

محل تبلیغات شما

آرشیو

درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.

تبلیغات بنری
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما
آمار سایت
  • تعداد مطالب 6
  • تعداد دیدگاه ها 0
  • تعداد کاربران انلاین 1
  • تعداد اعضای سایت 0
  • بازدید امروز 5
  • بازدید دیروز 2
  • بازدید کل 1,252
کدهای اختصاصی
تبلیغات متنی
هایپرتمپ

دانلود جدیدترین قالب های روز دنیا

www.hypertemp.ir
دانلود فیلم ایرانی جدید

پلان فیلم دنیای فیلم و سریال

Www.PelanFiLm.Com
تبلیغات متنی شما

محل تبلیغات متنی

seobazan
تبلیغات متنی شما

محل تبلیغات متنی شما

seobazan